Overblijven

Aangezien de middagpauze voor de meeste kinderen te kort is om thuis te gaan eten, bestaat de mogelijkheid om op school over te blijven. Onder toezicht van leerkrachten eten en drinken de kinderen dan gezamenlijk in hun eigen klas de meegebrachte lunch. Dit vindt plaats tijdens lesgebonden tijd waarin de leerkrachten een talige activiteit aanbieden. De inspectie heeft dit goedgekeurd.

Aan het overblijven zijn kosten verbonden. Deze zijn vastgesteld op €28,- per jaar, voor kinderen in groep 1 en 2 en €34,- per jaar voor kinderen in groep 3 tot en met 8.

Op onze school wordt het buitenspelen onder de middag door vrijwilligers met een VOG begeleid. De school stelt faciliteiten voor coaching en opleiding ter beschikking. Het buitenspelen vindt plaats tussen 11.40 – 12.10 uur of 12.10-12.40 uur aangezien we in twee groepen buitenspelen.