OR

De ouderraad (OR)

De Ouderraad is een vertegenwoordiging van ouders/verzorgers van alle leerlingen en bestaat uit een groep enthousiaste en actieve ouders en 2 docenten/ teamleden. De belangrijkste taak is het organiseren van verschillende activiteiten, bijvoorbeeld rondom alle feestdagen en het jaarlijkse Eindfeest. Ze ondersteunen school waar nodig bij activiteiten binnen en buiten de klas. Denk hierbij ook aan ondersteuning bij ‘kijken in de klas’  en de organisatie van de schoolfoto’s.

Vergaderdata voor schooljaar 2024-2025: Maandag 2 september, Woensdag 20 november, Maandag 3 februari, Donderdag 20 april en Woensdag 4 juni

Open communicatie / Financiële ondersteuning / Activiteiten / Werkwijze

U kunt ons bereiken via ouderraad.aanderoer@gmail.com

Eline Cremers (voorzitter),

Pim van Herten (penningmeester),

Janne van den Ende, Nicole Hansen, Annabel Heijnen, Sanne Junker, Elena de Koning, Nina Kuijper, Tim van Neer, Saskia Ossen en Jorge Wolters Gregorio.

Er is ook een flexibele schil van ouders die benaderd worden als er meer hulp nodig is.

De Ouderraad komen versterken?

De Ouderraad is doorlopend op zoek naar versterking en ondersteuning. Heb je zin om je samen met ons in te zetten voor een prettige, sfeervolle school die bruist van activiteiten? Wil je je aansluiten bij de Ouderraad of ondersteunen bij één of meerdere activiteiten, laat het ons dan weten!