OR

De ouderraad (OR)
De Ouderraad is een vertegenwoordiging van ouders/verzorgers van alle leerlingen en bestaat uit een groep enthousiaste en actieve ouders en 2 docenten/ teamleden. De belangrijkste taak is het behartigen van de belangen van ouders/verzorgers, maar zeker ook van de kinderen, bij de medezeggenschapsraad en de schoolleiding.

Open communicatie / Financiële ondersteuning / Activiteiten / Werkwijze

U kunt ons bereiken via ouderraad.aanderoer@gmail.com

Juul Jeurninck-Janssen (waarnemend voorzitter),  Caroline van der Steegen (penningmeester), José Benneheij-Pouls, Roxanne Seerden, Nicole Hansen, Marion Kauffman, Climmy Keijsers, Elena de Koning, Gisela Wolters Gregório en Petra Bouts.

De Ouderraad komen versterken?
De Ouderraad is doorlopend op zoek naar versterking en ondersteuning. Heb je zin om je samen met ons in te zetten voor een prettige, sfeervolle school die bruist van activiteiten? Wil je je aansluiten bij de Ouderraad of ondersteunen bij één of meerdere activiteiten, laat het ons dan weten!